האתר של עמותת עיל"ם עבר למשכן חדש
אתר זה הוא עותק ישן של אתר עיל"ם.
אם הגעתם לאתר זה, אנא סגרו את כל הטאבים בדפדפן ומחקו היסטוריית גלישה על מנת להגיע לאתר העדכני.
אם הבעיה נמשכת יש לשלוח מייל לכתובת: urishahaff@gmail.com

משולחן היו"ר – פברואר 2015

פעילות עמותת עיל"ם 2015

לחברים שלום,

חידוש החברות ותשלום דמי החבר אינם רק הבעת אמון בעמותה אלא גם אספקת חמצן לריאותיה. ככול שהפעילות גוברת ומתרחבת באיכות ובכמות, וגדל היקף השירותים שאנחנו מספקים, כן הולך וגדל הצורך ברשת ביטחון כספית וזאת באה, בין היתר, מדמי החבר. כול אלה, במקביל להידוק הקשרים עם מוסדות ממלכתיים ורשויות מקומיות ולהפיכתם של סניפי העמותה למרכזים אזוריים לחקר שורשי המשפחה המקרינים על סביבתם, דורשים גם יותר ויותר אנשים איכותיים שמוכנים לשאת באחריות. חסרונם של מתנדבים למילוי מגוון התפקידים כבר מורגש בשטח ויכול לפגוע בקצב צמיחת העמותה.

ועל כן אנחנו קוראים בראש וראשונה לחברים שטרם חידשו את חברותם בעמותה לעשות כן בהקדם. חייבים לחזור ולומר, שאין לעמותה ולא יהיה יותר ממה שחבריה יכולים ורוצים לתרום לה. ככול שירבה מספר החברים הפעילים כן נזכה כולנו לעמותה איכותית יותר. ברוח זאת אנחנו קוראים  פעם נוספת לכול אחד ואחד, ללא יוצא מן הכלל, לחדש את חברותו בעמותה ולפנות אלי כדי להציע את עצמו לתפקיד פעיל בניהול העמותה או ליטול חלק במשימות אד-הוק, ויש כאלה בשפע.

במקביל אנחנו פונים לאנשי הקהילה הגנאלוגית בישראל ולכול מי שחקר העבר המשפחתי קרוב ללבו, להצטרף אלינו כחברים בעמותה במגמה לרכז את כול הכוחות לקידום הגנאלוגיה בישראל ולהפיכתה של העמותה לגוף מרכזי, מוביל ומשפיע.  

על מנת להקל את תשלום דמי החבר פתחנו אתר תשלומי חבר באמצעות כרטיסי אשראי וניתן לבצע את התשלום בלחיצת כפתור: https://www.tixwise.co.il/he/igs-15

לפני עשרה ימים חגגנו את המעבר של סניף פתח תקווה והסביבה לקריית המוזיאונים. זכינו לאכסניה טובה ומכובדת וגם לשותפות במימוש פרויקטים גנאלוגיים עם הארכיון לתולדות פתח תקווה בהנהלת גליה דובידזון. במפגש השתתפה מנהלת קריית המוזיאונים דרורית גור אריה שהכריזה על מחויבות קריית המוזיאונים לחזון העמותה ולהפצת חקר העבר המשפחתי באזור פתח תקווה והסביבה. בחיפה ממתינים להשלמת שיפוץ המבנה של יד לבנים שעל הכרמל שמתעתד לשמש את המרכז הגנאלוגי שנקים בצפון, ובבאר שבע מתקיימים מגעים ראשונים לחידוש הפעילות בדרום.

בידידות

משה גולן

Comments are closed.

נגישות